Често задавани въпроси

Тук ще намерите отговори на всички често-задавани въпроси относно начина на инсталация и поддръжка на машините за вода.

Монтаж

Необходимо ли е да направи предварителен оглед на локацията преди да се монтира машина за вода?
Ние предлагаме и препоръчваме предварителен оглед от наше оторизирано техническо лице. Целта е да се даде експертно мнение относно техническата възможност за монтаж, както и за най-оптималния и естетически издържан начин без да се нарушава целостта на интериора
Какви са изискванията за монтаж на система за пречистване на вода?
1. Изход на ½ и спирателен кран. В случай, че няма спирателен кран и отделен изход за нас следва да направим разклонение от миялна, студената вода за смесителя, бойлер. В тези случаи може да се наложи спиране на водата от централен кран. Използваме мека връзка 6 мм, с която захранваме устройството с вода;
2. Ел захранване на отстояние до 1 м;
3. Налягане на водата мин. 3 бара;
4. Необходим обратен канал за модели с обратна осмоза.
ВАЖНО:
5. При монтажа на системата за дома е необходимо да се направи отвор 13 мм на мивката/плота.
6. Ако мивките и плотовете са изработени от технически камък, гранит, керамика и други сложни за обработка композитни материали, следва клиентите да подсигурят пробиването на отвора.
7. Във всички останали случаи пробиването на отвор за допълнителен кран част от комплекта, както и монтиране на нов смесител с два крана /един за водата от водопровода и втори за пречистената вода/се осъществява от техниците на Пюъртек ЕООД.

Профилактика

На колко време се осъществява профилактика на диспенсърите за филтрирана вода?
Профилактиката на филтриращите машини предполага посещение на 12 месеца.
Какво включва профилактиката?
1. Подмяна на комплект филтри;
2. Подмяна на UV на всеки 12 месеца при моделите, където е налична;
3. Основен преглед и подмяна на захабени компоненти;
4. Декалциране при необходимост.
Срокове за реакция:
1. Отстраняване на технически повреди: до 12 часа за гр. София, Варна, Благоевград, Плевен, В.Търново, Пловдив и Благоевград;
2. Отстраняване на технически повреди до 24 часа за всички останали градове и прилежащите към тях по-малки населени места;

Други въпроси

Връщане на продукти и отговорности
1. Продавачът не носи отговорност за щети,причинени от Купувача, вследствие на ненадлежащо или неправилно използване на Продуктите, закупени от сайта vodiko.bg
2. Продавачът не отговаря за загуби на Купувача, възникнали вследствие на:
- неправилно попълване на формата за поръчка, както и грешно посочени персонални данни,
- неправомерни действия на трети лица.
3. Купувачът носи пълна отговорност за истинността на данните, посочени от него при регистрацията в сайта vodiko.bg
Връщане на продукти
1. Купувачът има право да се откаже от поръчаните продукти в момента на доставката от Пюъртек ЕООД или 14 дневен срок, ако продукта е закупен с наложен падеж. В случай, ако продавача е информиран за отказа след предаването на поръчаните продукти от куриера или получаването им от страна на Продавача, купувачът се задължава да заплати куриерска доставка на пратката в двете посоки, или транспортнита разходи към Продавача в размер на 60 лв.
2. Съгласно чл. 55, ал. 1 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), за да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от Продавача. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия съгласно Закона за защита на потребителите.
3. Замяна и връщане на продукти се осъществява след писменно заявление или имейл от потребителя и се съгласува по телефона 070091140 или на адрес: гр. София.
1202, ул. Малашевска, 8
Рекламации
Рекламации могат да се направят в момента на предаването на пратката от Продавача или от куриерската фирма в присъствието на самия куриер.
Какво е pH на пречистената вода?
След нашата филтрираща система водата има оптимално pH 6,8 -7,00.
Какво е качеството на водата в България?
Много добри качества на водата, но остарялата водопреносна мрежа налага водата да бъде пречистена. Комбинацията от филтри на основато, която използваме отстранява всички замърсявания, включително и хлора, който се използва основно да предпазва от микробиологично замърсяване.
Запазват ли се минералите, които се съдържат във водата?
Да, минералния състав на водата се запазва почти напълно
Могат ли да се тестват системите за пречистване на вода за работното място?
Ние препоръчваме и предлагаме БЕЗПЛАТЕН тестов период от 14 дни. Това е периодът, в който може да тествате функционалността на модела машина, да тествате вкусовите качества на филтрираната вода и да получите обратна връзка от вашите служители дали това е подходящо решение за питейните нужди на работното Ви място.

Видео